onsdag 9 april 2008

Då va det onsdag..


I går spelade jag och Hans Engvall med Ulrika Ölund i Hjo (glömde fota). Vi hade ordnat ett möte med skolkulturgrupperna från våra sammarbetskommuner i kultursamverkan.Net, Karlsborg, hjo, tibro och tidaholm. Meningen är att vi ska träffas ett par gånger om året och ha lite sammarbete om skolkulturfrågor vad gäller inköp av arrangemang och skolkulturplaner mm.
med på mötet va folk från musik i väst och från riksteatern, de presenterade sitt utbudsprogram för hösten. idag har jag arbetat med ett uppdrag kulturknuten fått från Karlsborgs kommun. De har beställt en utredning angående förutsättningarna för att starta en kulturskola, så nästa vecka kommer jag delvis vara i Karlsborg för att träffa folk och iventera kulturutbudet och befintliga kulturaktörer, ska bli spännande! Li och jag har även haft möte med VinContoret, stadshotellet och Lilla Bryggeriet angående Musik Vid Tidan som går av stapeln den 7 juni. Håller på med en Myspacesida åt Tango tres också www.myspace.com/tangotrestidaholm de äe dom på bilden.

I morgon är jag i Hjo och jobbar med dansprojektet 24kvadrat som kommer gå av stapeln i Tibro 23-25 april. Ni får skynda er att förboka för det är ganska begränsat med biljetter. om ni scrollar ner kan ni läsa mer om det hela. Nu ska jag gå ut och släppa in hästarna.

Inga kommentarer: