torsdag 29 maj 2008

Tut..


Inventerar instrumentparken i karlsborg, va kan de här va?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Magnus, fanns det en tuba också? Jag skulle behöva låna en esstuba till Hjo Kulturskola till hösten.

/Rickard

Anonym sa...

Rickard !! Ska du ha Esstuban till ditt Brassläger med Peps ??

/ Christian

Anonym sa...

Christian... det kan du lita på. Det blir en redig holk att sätta i sig.

/Rickard

designknuten sa...

Eller e de en Gastuba?

designknuten sa...

Tyvär ja hitta bara denna tingest å en trombon samt två trumpeter, men vi snokar vidare.

Anonym sa...

Nänä, gastuban står i Hjo, spelte på den i torsdags.

Om instrumenten enbart ligger och kommer att göra så över de närmsta åren är jag höggradigt intresserad av att ta hand om dem, såvida inte Christian och hans polare har tänkt använda dem på "brasslägret".

Om de behöver värderas finns jag att bistå.

Anonym sa...

Tom sade:
En bartender frågade hur han
hade fått den åkomman. Tuban svarade "Jag vaknade en morgon, så
satt han där".

Kram
Tom

Anonym sa...

Tycker det är märkligt att vissa musiklärare "nämner inga namn" ska dra ner ungdomar i skiten på Brassläger !! Detta vore en nyhet för våra kvälltidningar !!
/ Christian

Anonym sa...

Ja, musiklärare är ett pack. De borde skämmas. Såna texter som i biten Sommartider. Jag citerar: "Läppar mot läppar, två hjärtan i brand". Ska det vara bra att lära våra fina ungdomar, va? Jag bara frågar? Hor och snusk är vad det är.

Hälsn.

Selma, vän av ordning och konsekvens