tisdag 4 mars 2008

Inget krig och solen skiner

Då va det tisdag å solen skiner, himlen är blå i vår del av världen. Inget krig pågår va jag vet och vattnet i kranarna går att dricka.. käns ganska bra! I lördags va det som sagt musikcafé på museet med Ulrika ölund, vi va inte riktigt så många som förra gången men trevligt va det, tack all publik som kom. Sen va de ju melodifestival, alltid lika spännande... att höra om det är med någon bra låt, min gamla spelkompis från skoltiden, Mats Wester va ju med å körde lite runrock de va skoj, heja Nordman! På söndagkvällen spelade jag och Helena i Härja kyrka, riktigt mysig tillställning. I går va det jobb i Hjo och förberedelse för musikverkstad med funktionshindrade barn och ungdommar, ska bli kul att jobba med dom, en hel del känner jag sedan min tid som lärare på Hökensåsskolan.
I dag ska vi fortsätta med informationen om våra guidekoncept för att kunna ha med de på turistmässan. Ska också ha möte med Musik vid Tidan, ska redogöra för vilka artister som är klara och lite budget.
Till sist har jag en liten överraskning till er, besök www.myspace.com/finapojkar trevlig lyssning! Ha en härlig dag..... livet är det som pågår medan vi sysslar med annat.

Inga kommentarer: