torsdag 6 mars 2008

Tomt på knuten...




Här sitter jag helt allena och lyssnar på tystnaden. Slänger en blick över vänster axel och blir glad av den blå himmeln med mjuka, vita vackert-väder-moln. En till sak jag blir glad av är mitt nystädade kontor. Så när som på ett par pappershögar är det perfekt! Lite mer inredningsprylar sedan är det redo för pressen och alla andra som vill komma upp och beskåda det. 
    Vad gör jag här uppe på knuten egentligen? Mitt företag heter Serra design. Design är ett uttjatat ord som jag egentligen inte alls tycker särskilt mycket om. Men jag kan liksom ändå inte riktigt släppa taget om detta ord som så bra beskriver exakt det jag brinner för. Design: formgivning, form, mönster. Exakt detta gör jag. Texter, bilder, mönster, produkter, evenemang och säkert en massa annat. 
    Så, vad du än vill att jag ska designa så föreslår jag att du kommer upp med dina tankar och idéer till Gamla torget 6, till mig, och berättar. Varmt välkommen! Li Serra.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoho! tackar för det fina inlägget :) jag försöker upptadera min stackars blogg mer kontinuerligt, får se hur det går.. min mailadress är hanna.hedstrom@hotmail.com, ser fram emot bilderna! ha det så bra så ses vi säkert snart!