tisdag 12 februari 2008

Avslöjad!!

Ja ha ja, då vet ni min stora hemlighet, att jag brukar klippa mig...de e svårt att ha något privatliv nu för tiden.
Igår va en dag i Hjo med Kultursamverkan.Net. Vi hade bl.a. möte med en arrangör för musik direkt som är en musiktävling för ungdomar och kommer genomföras på Park i Hjo den 23-24 februari. De blir 15 rockband per dag, från bl.a Hjo, Karlsborg, Mariestad, skövde, ska lägga ut en länk till det kompletta programet.
På eftermidagen var jag i Tibro.Där träffade jag kultur och fritidsnämden och presenterade den kulturskoleutredning Kulturknuten arbetat med åt Tibrokommun under hösten, den ska väl upp i kommunstyrelsen va det lider för att ligga som underlag för beslut om en utökning från musikskola till kulturskola, kul dom är på gång i Tibro!
Nu står min håg till kontoret och att få träffa Li, måste ju få en rapport på va hon haft för sig sen sist, har ju inte sett henne sen i lördags. Det ryktas om att hon ska på något möte i Skövde i dag...Hmm får nog kolla upp det, men först en liten ridtur mellan stall å hage, god morgon!

Inga kommentarer: