torsdag 7 februari 2008

Kultursamverkan.Net


Dagen som är ska ägnas åt mitt uppdrag som projektledare för Kultursamverkan.Net vilket är ett kulturprojekt mellan kommunerna Tidaholm, Hjo,Tibro och Karlsborg, kolla in http://www.kultursamverkan.net/ I projektet har jag glädjen att sammarbeta med kommunernas kulturchefer vilka utgör ett härligt kreativt gäng. Dessa dagar har jag min utgångspunkt i Hjo varifrån projektet administreras, så nu blir det en liten biltur i vårt fagra landskap (skulle bli något som hette sol idag sa de på radion).
Mitt på dagen i går hade vi möte med Rolf, Hampus,Camilla, Tobias och Dan alltså vi som arrangerar musikfestivalen Musik vid Tidan. Vi har nu klubbat att köra den 7 juni på VinContoret, Stadshotellet Tidaholm och Lilla Bryggeriet. Två band är hittills bokade, offentliggörs snart på http://www.musikvidtidan.se/ spännande va? Först en sväng upp till knuten å säga gomorron till kontoret, men innan jag åker dit är det dags för Dora..ja, hästen ni vet.
Snart kommer en bild från Hjo.

1 kommentar:

MARIE.H sa...

Härligt!
Musik vid tidan i år igen.
Vi längtar redan
God mat, härlig musik och trevliga människor. Kan man ha det bättre.Det blir en tur ner till Tidaholm före midsommar.
MARIE med fam.