måndag 25 februari 2008

Detta har hänt...


I fredags spelade The Get-It´s på en personalfest i Tidaholm, de börjar att få riktigt många förfrågningar om spelningar, bl.a. till Hökensåsskolans 6o-års jubeleum om de har råd, skolan alltså. I lördags va vi en sväng till Göteborg å träffa lite goa gubbar. Söndagen ägnade jag åt lite pappersjobb på knuten, efter det va det dags för hockey-bockey på Rosenbergshallen. Himla roligt de där med den lilla bollen och alla samanbitna kämpar, vi vann, jag står i mål.

På kvällen missade tyvär många Tidaholmare något riktigt stort, nämligen den barockkonsert som va i kyrkan, ruggigt bra. En sån där musikupplevelse man skulle vilja att alla fick va med om, för kärleken och fred på jorden, å då tar jag inte i för mycket.

Helt enkelt får dom dagens godis.......I dag ska Li och jag jobba på kontoret vi måste göra en affisch till konserten på tidaholms museum på lördag, Musikcafé ni vet, snart skivaktuella Ulrika Ölund från Hjo (kolla in henne på http://www.kulturknuten.se/ ) spelar, missa inte det. Sen måste vi tota ihop nått snygg reklamskrift för våra medeltidsguidningar, ska ha med lite reklam, till turistmässan i Göteborg, ev. ska vi va med på söndagen 16 mars. Ska till Hjo också.

Tjo ho!! känns som en bra dag. Nu ska jag faktiskt släppa ut hästarna.

Inga kommentarer: