tisdag 5 februari 2008

Avslutning i kyrkan!


Direkt efter mässan i biblioteket så var det dags att bege sig till kyrkan för att jobba vidare. Ett musikprogram var gjort dagen till ära för att mässbesökare skulle kunna gå och lyssna till både traditionell men även nyskapande bröllopsmusik. Lisa Öhgren, kyrkans egen sångfågel, sjöng så man blev alldeles knottrig på armarna. 
    Kulturknuten hade med sig Magnus himself, Helena, Joakim, Emelie och lilla jag förstås. Dock stod jag inte för någon musikupplevelse snarare ett störande moment då jag fotograferade ivrigt!
    Jag drabbades av ett riktigt "halleluja moment" när Emelie sjöng något så otroligt vackert med ackompanjemang av sin bror. Det var speciellt en särskild låt som riktigt grep tag i hjärtat på mig, det händer inte så ofta. Häftigt! 
    För övrigt kan även Du se och höra på Joakim och Emelie om du missat dem! Lördagen den 5 april klockan 12.00 på Tidaholms museum är det dags för syskonen Wahlander att uppträda igen. Missa inte!

Inga kommentarer: