torsdag 21 februari 2008

En lång kedja..

Vad hände då i går? på morgonen fick jag ett oväntat besök av en trevlig medmänniska som kände till mig för att hans svärfar är med i en projektgrupp som jag blev med i för att jag känner en annan trevlig man som har roliga ideér och som gärna vill berätta dom för mig efter som han tycker att jag har spännande ideér och roliga förslag som genom mitt kontaktnät tillsammans med hans kan leda till nått som det just gjorde i går morse??? är det inte härligt, en lång kedja av händelser påverkar varandra till det som vi kallar vårt öde. Det betyder att alla våra tillsynes små beslut kan få stor betydelse för vårt liv. Men det gäller att ge akt på tecknen längs vägen.
Vidare, idag ska jag till Hjo, Kultursamverkan.Net ni vet, sedan till Karlsborg för att träffa kulturchefen och inleda ett uppdrag från kommunen att undersöka olika möjligheter för kommunal musikskola i Karlsborg, ska bli mycket spännande, har tidigare avslutat ett liknande uppdrag i Tibro. Sen åker jag till Tidaholm och har några gitarr elever.

Tänkte jag skulle ta mig en joggingrunda nu på morgonen, men först till gröt och fåle.
Ses på ringleden!

Inga kommentarer: